**کاربردها و ویژگی‌های سنگ لاشه**

 

**کاربردهاینگ لاشه:**

1. **پوشش کف‌پوش‌ها:** سنگ لاشه به عنوان یک مواد ساختمانی، بسیار مناس برای استفاده در پوشش کف‌پوش‌ها در فضاهای داخلی و خارجی می‌باشد. از جله کاربردهای معمول آن میتوان به استفاده در پله‌ها فضاهای عمومی، فضاای معرفی و ... اشاره کرد.

 

. **دیوارهای خارجی:** مصارف ساختمان دیگری که سنگ لاشه می‌تواند استفاده شود، دیوارهای خجی ساختمان‌ها می‌بشد. استفاده از سنگ لاش برای پوشش دیوارها، آنها زیبایی طبیعی و استحکام بیشتری می‌بخشد.

 

3. **پوشش‌های محوطه و فضای باز:** سنگ لاشه نیز میتواند در پوشش‌های محوه‌های مسکونی و تفریی استفاده شود. این سنگ به دلیل مقاوم زیاد، مناسب برای پوشش میرها، فضاهای گردشی حتی استخرها می‌باشد.

کاربرد لاشه سنگ در ساختمان سازی 

**ویژگی‌های سنگ لاشه:**

1. **قاومت:** یکی از ویژی‌های بارز سنگ لاشه، مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و فار است. این ویژگی آن را مناسب برای استفاده در فضاهایی با تردد بالا می‌کند.

صنایع سنگ احمدی

2. **زیبایی:** سنگ لاشه با رنگ‌ها و ترکیبات طبیعی خود، به فضای هر نوعی جذابیت و شکوهی ویژه می‌بخشد.

 

3. **تنوع رنگ:** سنگ لاشه   با تنوع رنگ‌ها و بافت‌های مختلف، امکان انتخاب برای هر سلیقه‌ای را فراه می‌کند.

 

4. **مقاومت در برابر هوا آب:** سنگ لاشه به دلیلقاومت بالا در برابر آب هوا، به راحتی می‌تاند در فضاهای با شرایط آب و هوایی مختلف استفاده شود.

 

در کل، سنگ لاشه یک ماده ساختمانی منحصر به فرد با ویژگی‌های متنوع و کاربردهای مختلف است که می‌توان به زیبایی و استحکام فضاها اضافه کرد.